Nekad Melvin | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? TIm

Vad är ditt discord namn? Viktor12344584

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melvin Öhman 24år som barn va det jobbigt för Melvin hans föräldrar använde mycket alkohol och tabletter för att komma ifrån vardagarna och kunde bli upprörd för något han inte ens gjort. Melvin försökte alltid förklara att han inte gjort något fel men gick aldrig för dom va helt borta. så Melvin gick ut på gatan och träffade lite folk som kunde backa han om han behövde hjälp som tillexempel hans föräldrar så kom alla han träffat. det började bli som ett gäng så många dom är nu men Melvin vet inte om han vill göra Kriminella saker men efter en stund så försvann den tanken klart jag ska gå med i erat gäng som en familj. men som kidnappa/misshandla folk är inte för Melvin han är en bra person Melvin vill ju inte hålla på med massa skit för tänker alltid på om polisen hade stormat och hur länge straff det hade varit kanske tilloch med livstid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med alla grundregler gör så att dom höjs mer och desto fler som använder dom och inte skiter i det så kommer fler ochså göra de. och kommer kunna göra fler roliga senarion med hög rp. kan säja till folk som kör för snabbt i stan och inte lyssnar på att man ska hålla 80km i stan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett scenario? att båda ska ha det roligt i senariot inte bara tänka att jag måste vinna detta och preja in han i en väg och så många bara skyller på dsynck. men roligt för båda delerna ska endå kunna skrata lite under sinariot och bara för man skrattar behöver det ju inte vara dålig rp och ingen behöver göra det ig så andara hör.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM=använder ditt fordon som ett vapen RDM=dödar någon utan anledning NLR=rpa på saker som hände inna du dog meta gaming=tar information från ett annat forum copbait=försöker få polisens uppmärsamhet C-log lämnar spelet för att undvika ett sinario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat på många olika servrar som ortenwave penguin nova unity och valon

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att min karaktär främst tycket om att köra/hålla på med bilar.

Nekad.
Anledning:
Du har fortfarande en aktiv ban

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka