Melvin Juntti
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? Juntti
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Juntti
Vad är ditt discord namn? Juntti#6755
Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Calle Johansson är en person som har ett stort bil intresse inom "JDM" och "offroad" bilar. Han är 27 år gammal har två syskon som honom lärde allt om bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? För att då känns det som att jag är med i servern inte bara typ test spelar på den.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att då känns det som att jag är med i servern inte bara typ test spelar på den.
Hur hittade du Unive? Två av mina kompisar spelar på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Snöstaden och SwedishKnightRP
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Juntti
Vad är ditt discord namn? Juntti#6755
Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Calle Johansson är en person som har ett stort bil intresse inom "JDM" och "offroad" bilar. Han är 27 år gammal har två syskon som honom lärde allt om bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? För att då känns det som att jag är med i servern inte bara typ test spelar på den.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att då känns det som att jag är med i servern inte bara typ test spelar på den.
Hur hittade du Unive? Två av mina kompisar spelar på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara roligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Snöstaden och SwedishKnightRP