Nekad melvin eriksson | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvin eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? @melvindecoolguy

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karl gustavsson och född 2007

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad mycket energi och trevlig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: melvin erikkson är en kille som växte upp med sinna föreldrar i stor stan och han hade många kompisar och han va den roligaste i klaasen och han va 13 år då sen började han köpa mopeder med sinna kompisar sen åkte dem runt sent fick han stort intresse för det och han gick kvar skolan tills han blev 18 år och nu har han tagit studenten och vill bli en rik kille med mycke bilar och bostäder och äga något stort företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en seriös och rolig rp och massa scenarion och jag kommer reprta så fort någon gör fel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? naej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vbm suntförnuft copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? naej

Felaktig discord

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka