Nekad melvin eriksson | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvin eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1328371450947702936/1328372139081859123

Ditt Hex-ID: 11000011c6be44a

Vad är din discord tagg? @MELVIN

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-26 185846.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vi sat och lallade lite och sa lite ord som inte är okej i min bil lite rasistiska saker men jag lovar jag ska skärpa till mig och sluta lalla och ta eran server på seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän satt i min bil och körde runt i stan med min v60 och då satt vi och sa lite rasistiska ord men vet fortsatte men sen kom polisen och stanna och och då sa jag jävla n ordet med så det va det som hände sen blev jag bannad men jag lovar jag ska skärpa mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig tycker jag eftersom vi satt och sa lite saker sen vart vi stannade av konstaplen och då sa jag jävla n..... och det va inte med meningen utan jag råkade säga det men då va polisen en staff så han banna mig men jag lovar jag ska skärpa till mig och ta rp på seriöst

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ijnte blivit bannad här inann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag jag hade inte böhvt säga det där ordet och lallat så mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer ta rp på seriöst för jag började på eran server när jag va ny med fivem men jag visste inte så mycket om rp då men nu kan jag så jag kommer skärpa till mig odentiligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men det kommer jag inte så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka