Accepterad Melvin. | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119879921785/

Ditt Hex-ID: 76561198799217852

Vad är din discord tagg? 1Melvin#1015

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 15778-e6df41f68aca223af7b4a38b27bf6035.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag th abuse samt hålde min gäng medlem i th

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle backstaba mitt gäng och tog han runt halsen när han låg ner med en emote och jag gjorde /me drar upp och tog han i th medans han låg ner vilket var fel av mig, jag ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en helt rätt ban och förtäjnar det jag har gjort och står för mitt misstag. Men att jag hållde min vän i th och rikta på han var för jag skulle bakstaba men jag kommer ta en stor lärodom av denna bannen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blviit bannad 7 gånger innan men kommer inte ihåg så jätte mycket av dem det var mest i början när jag inte visste vad Rp var

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat ta personen i th när han stog framför mig och tänka mer efter sunt förnuft eftersom det är inte verkligt att ta någon i th när någon ligger ner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag står för det jag har gjort och om du ger mig en adnra chans ska jag visa dig att detta kommer att aldrig ske igen. jag hoppas att få en andra chans av er då jag har tagit en stor lärodom av detta felet jag har gjort. och detta är första gången jag har blivit bannad av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka