Accepterad Melvin. | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119879921785/

Ditt Hex-ID: 76561198799217852

Vad är din discord tagg? 1Melvin#1015

Vem var det som bannade dig? Hannes_

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag och min vän åkte i en bil och vi krockade utan att jag rpa på skador och efter detta så valde jag att göra spawnmenu meningen var att jag skulle byta karaktär men det spelar ingen roll eftersom jag skulle rpa på scenariot när jag korkca och efter vid rätt tillfälle så skulle jag byta karaktär. Jag står för mitt fel och jag förstår även att spawnmenu verkligen itne ska användas vid såna här tillfällen. Jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte bil och vi krockade och jag rpa inte på skador vilket var väldigt dumt det hade varit schysst ifall jag skulle kunna få en andra chans då jag står för det jag har gjort och ångrar det och kommer aldrig göra om detta igen. Tycker också att det hade varit schysst om jag fick en andra chans eftersom jag har aldrig blivit bannad för detta tidigare och kommer aldrig ske igen sorry.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en helt rätt ban och jag förtjänar det jag gjort och står för mitt misstag. Detta är första gången jag har blivit bannad av detta och kommer ta en väldigt stor lärodom av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare och dom flesta bans jag har fått kan ha varit för jag har slagits på allmäna platser men under tiden har jag fått en väldigt bra syn av vad Rp och social Rp innebär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade först och främst fortsatt att rpa på krocken sedan vid rätt tillfället ifall jag då vill byta karaktär göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag står för det jag har gjort och om du ger mig en adnra chans ska jag visa dig att detta kommer att aldrig ske igen. jag hoppas att få en andra chans av er då jag har tagit en stor lärodom av detta felet jag har gjort. och detta är första gången jag har blivit bannad av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka