Accepterad Melvin. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119879921785/

Ditt Hex-ID: 76561198799217852

Vad är din discord tagg? melvin.2257

Vem var det som bannade dig? Ingen aning fick meddelande av MEE6 på discord. Jag är bannad på unive discorden men därimot inte i fivem

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har faktiskt ingen aning hade tagit lite paus från rp pga av lite plugg och sådant sedan när jag väl kommer tillbaka märker jag att bannad för rasism vilket jag inte alls är medveten om då jag inte vart inne på både discord och unive på ca 2 månader

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingen aning då jag sista gången jag rpa var ett tag sen och nu märker jag att jag är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ingen aning, jag är inte medveten om att jag har utsatt någon för rasism eller sagt något rasisiskt då jag vet att det är väldigt grovt och strikt mot reglerna på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit blacklistad tidigare som handlade om logg under scenario och andvänder skottsäker hjälm i skott scenario, och några bans men dom flesta är ifrån när jag var ny till rpandet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har faktiskt ingen aning då jag tog paus från rpande och allt och enligt mig har inget av detta hänt. ifall detta hade hänt hade jag stått för mina handlingar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag hade gjort det om jag var medvetande att jag har gjort detta men nu så har ju detta inte hänt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vad betyder eskalation?
Eftersom att detta är en ban som lagts av ledningen så sätter vi staffs denna överklagan på eskalation så att ledningen ska veta vilka banns som tillhör dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka