Accepterad Melvin. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119879921785/

Ditt Hex-ID: 76561198799217852

Vad är din discord tagg? Melvin1015#1015

Vem var det som bannade dig? Lanex

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej jag ska berätta från mitt perspektiv. det så att Jag och mitt gäng då åkte runt uppe i vinewood, Några som vi hade gäng krig mot börja skjuta mot oss. Då bestämde jag att hoppa ut ur fordonet och börja skjuta dom men jag dog. Jag visste inte att den där mössan eller hjälmen var skottsäker för jag har haft den outfiten sen kanske 5 månader tillbaka och ingen har sagt något eller ingen staff har /m mig eller sagt något men men jag ligger där kanske i 4 min och inget händer. Min vän ringer på discord och frågar och vi ska köra lite fivem arena och jag säger då ja och går ut. efter 20 min så märker jag att alla mina roller är borta och jag är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil med mina gäng vänner med denna outfiten och helt plötsligt börjar dom skjuta mot oss och då hoppar jag ut och skjuter mot dom och dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med att logga eftersom jag skulle väntat längre med att lämna. Men det där med den skott säkra hjälmen / mössan men om du ger mig en chans så kommer jag ta bort den där outfiten och ta reda på grejer innan. och jag hoppas du kan lita på mig så jag kan visa att detta aldrig kommer hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 8 gånger tidigare. dem flesta bansen är från i början kanske 7 månader tillbaka när jag typ lallade på piren inget jätte grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit reda på om denna hjälmen eller mössan var skottsäker eller haft en annan outfit för den såg lite lallig ut. och jag skulle inte lämnat så tidigt jag skulle lämna när det var typ 2 min kvar tills jag blödde ut så jag vet att det inte skulle blivit ågot längre scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag står för det jag har gjort och om du ger mig en andra chans ska jag visa dig att detta kommer att aldrig ske igen. jag hoppas att få en andra chans av er då jag har tagit en stor lärodom av detta felet jag har gjort. och detta är första gången jag har blivit bannad av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka