Nekad Melvin. | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Melvin.#1015

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00 - 21:30
Tisdag: 16:00 - 21:30
Onsdag: 16:00 - 21:30
Torsdag: 16:00 - 21:30
Fredag: 15:00 - 03:00
Lördag: 11:00 - 03:00
Sändag: 11:00 - 21:30

Dessa tider bror ju på ifall jag gör något dessa dagar :).

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på unive i 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8-9 gånger. Det går inte att lägga in bild

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rp som vanligt men också se till att de andra följer de regler som ska skötas. Att vara servervakt på servern underlättar också arbetet för alla dem staffs som jobbar hårt för att kunna förbättra rpen på servern och är en person som försöker göra ändringar på servern på ett bra sätt. man ska kunna ta sitt logisk tänkande (suntfönuft) på hög nivå. Som servervakt är det även viktigt att du tar ansvar och håller bra rp nivå. Du ska vara som en förebild för dom nya som kommer till servern och visa hur en bra rp nivå ska se ut MEN som servervakt ska du inte åka runt och leta efter spelare som göra regelbrott eller te.x. bilare som står helt trasiga och övergivna utan det är spelarna/bilarna som ska komma till dig!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt eftersom jag vill underlätta för alla Helpers/staff/mod så dom kan fokusera på dom stora grejerna medans jag tar hand om regelbrotten. Jag är väldigt aktiv på servern och vill väldigt väll och att denna server ska få ett riktigt bra ryckte om sig Jag vill hjälpa unive så gott jag kan med rpn. Jag vill att alla som kommer hit till unive ska inte känna att det är en lall server medans en bra rp server där alla kan ha så hög RP Miljö och nivå som det bara går. jag har också bra efaranhet med att vara servervakt då jag var det för inte så länge sedan men det som hände var att vissa som inte skrev i en grej i dcn skulle bli rensade. då jag ej såg detta medelande vart jag rensad. Men jag ska vara väldigt mer strikt med att kolla i dcn då jag vill vara Servervakt och vill serverns bästa. kan också alla commands mm.

/sv = skriver i servervakt chatten.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/toggleid du gör så att du kan se allas id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är till exempel att du använder dina perms för att få fördelar och vinna ett scenario. Jag kan ge några exempel på SV abuse.

1. om du är i en skottlossning och blir skjuten och revivar dig själv för att ej bli lootad och bli 12 timmad
2. Om man letar efter en person som man har skjutit efter och sedan använda /toggleid för att se var personen har gömt sig
jag kan ta flera exempel på abuse men både dessa grejer är STRIKT FÖRBJUDET OCH LEDER TILL INDRAGEN SV DIREKT.
Mvh: Melvin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka