Accepterad Melvin öhman1 | Medlem ansökning [Kevin Cow] [troyy3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin öhman1

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? viktor12344584

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melvin Öhman 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll seriös rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melvin Öhman 25år som liten gillade melvin att hjälpa till han brukade vara med sin far ute på gården och fixsa på hans bil. i skolan hade melvin alltid haft bra betyg men sen när melvin hade blivig äldre och började på högstadiet så hamnade han i en klass som inte va så bra för melvin och dom han hängde med där gjorde inte direkt lagliga gräjer. kunde göra inbrott sno bilar slå folk som inte gjorde som dem sa. och melvin ville ju inte hålla på med sånt dem höll på med och varge gång han sa till dem om något så sa de bara hela tiden ingen ha sagt att du måste vara med oss du kan dra hem och hjälpa din far med sin bil istället. men melvin hade tröttnat på det det ända melvin hade gjort hela sitt liv det va att plugga och hjälpa hans far med olika bilar och melvin ville tjäna lite pengar och frågade då om något jobb men först så litade de inte på honom men han va säriös såg dem senare och ca 1år senare så åkte han in på kåken och hans föreldrar undrade vafan han höll på med. de enda melvin sa det va att ni har haft mig ifrån allt roligt hela mitt liv det enda ni vill det är att plugga ihjäl mig så jag kan bli rik en dag och betalla för er men jag gör mina egna pengar ni kan forstätta laga bilar och sen sälja dom men det kommer inte jag hjälpa till med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan göra många roliga senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara gå för att villa varge sinario du gör att du också ska kunna ta en förlust någon gång. altså att man inte ska fear rp bara för att vinna senairot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aa en gång gjorde jag fear rp som jag ångrar nu men jag lärde mig av det i alla fall att inte tänka så mycket på vapnet och ha roliga scenarion.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1 RDM= att du bara dödar folk utan någon anledning 2 vdm= använder din bil som ett vapen. 3 powergaming=rpa inte på skador 4 metagaming= tar information från ett annart forum som tex dc. 5 suntförnuft=gör något som du inte skulle göra IRL 6 powergaming 2= gör allt för att vinna alla sinarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är aktiv mycket.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka