Accepterad Melsonmandela13 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melsonmandela13

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Användarnamn: Melsonmandela13

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198256489085/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: melle

Vad är din discord tagg? Melle#3931

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Permanent ban för RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Personligen tror jag att staff valde att banna mig för att jag använde mig av våld i Green Zone, vilket är förbjudet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil med 3 andra spelare varav 2 var mina vänner. Den tredje, chauffören, trakasserade min kompis och tvingade honom att suga av honom i utbyte mot att vi skulle få hänga med. Min kompis slog till honom flera gånger men jag endast en gång. Lite senare blev jag bannad för RDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att detta är mitt fel, eftersom jag använde mig att våld i Green Zone, vilket står i reglerna att det är förbjudet. Men en sak jag inte förstår är varför jag blev anklagad för RDM när jag endast slog spelaren en gång?
Jag ångrar detta såklart jätte mycket och nu i efterhand inser jag hur dumt det var att jag slog till honom. Jag begick ett misstag och tänkte inte klart. Detta kommer inte upprepas om ni väljer att unbanna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för RDM och våld i GZ då jag agera för snabbt och var ny till servern. Jag visste inte riktigt till vilken gräns man fick använda våld. Men efter denna bannen förstår jag att det verkligen är helt förbjudet att använda våld i Green Zone och det är något jag kommer undvika längre fram.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i situationen och inte använt våld alls, utan istället uppmana mina kompisar att sluta och gå där ifrån. Jag borde aldrig slagit till honom även om han sa det han sa, speciellt inte i Green Zone och det var korkat av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ALDRIG använda våld i Green Zones oavsett scenariot. Samt att jag måste bli mycket bättre på att lära mig in vart alla GZ ligger då jag ofta glömmer av mig. I framtiden om vi unbannar mig kommer jag uppföra mig på alla Green Zone ställen och inte använda våld för minsta lilla.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka