- Meddelanden
- 86
- Reaction score
- 8
Användarnamn: Melski
Vad är din steam profil länk? Oljan
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin
Vad är ditt discord namn? Oljan
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Poffe och loffe och har bott i multi i 6 månader. Han har ingen familj och lever livet. Han mår bra sålänge han får röka
Varför ska just du bli whitelistad? Har varit wl här i 6 måander och trivs här mest. Utan Wl har jag inte tillgång till allt därför vill jag bli wl. Är en person som älskar rp och varför inte bli wl här då imed jag bara spelar här
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? älskar denna server. Köra bara på denna och har varit fast här i 6 månader. Och vill verkligen vara med i detta Community
Hur många timmar har du på FiveM? 1700
Hur hittade du Multistaden? Genom vänner
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen
Vad är din steam profil länk? Oljan
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin
Vad är ditt discord namn? Oljan
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Poffe och loffe och har bott i multi i 6 månader. Han har ingen familj och lever livet. Han mår bra sålänge han får röka
Varför ska just du bli whitelistad? Har varit wl här i 6 måander och trivs här mest. Utan Wl har jag inte tillgång till allt därför vill jag bli wl. Är en person som älskar rp och varför inte bli wl här då imed jag bara spelar här
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? älskar denna server. Köra bara på denna och har varit fast här i 6 månader. Och vill verkligen vara med i detta Community
Hur många timmar har du på FiveM? 1700
Hur hittade du Multistaden? Genom vänner
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen