Nekad Melski [Telefon] | Ban överklagan [Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melski [Telefon]

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Användarnamn: Melski [Telefon]

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^1Melski

Vad är din discord tagg? Melski#4664

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discord.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag va då i ett support ärende med Wille. Han tycker att vi kriminella skottar mycket vilket jag kan hålla med om. Men vi kriminell har inget att göra just nu. Och då blir det att vi kriminella skottar. Men förstår Wille också för att vi skjuter mycket. Och tror inte han titta på mitt klipp fullt ut. Men tycker inte heller den är felaktig. Men han kanske skulle sätt mitt klipp också o förstå hur min sida såg ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det va såhär. Jag o min vän skulle råna en grabb. Då riktar vi pistol mot han han kör fram 2 meter o vi ställer oss framför han. Sen riktar vi tabbe en gång till. Men han lyssna inte o fortsatt köra. Då börjar jag skjuta mot han däck men han fortsatte köra i 200 km/h timmen. Sen skotta jag hans däck så han körde in i väggen. Sen sa jag till han hoppa ut ur bilen flera gånger och gav han flertals varningar. Men han lyssna inte fast han inte var medvetslös. Sen så sköt jag han för jag hörde polisen och va tvungen att dra så fort så möjligt. O ville inte att han skulle gå till polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det är konstigt att jag blir bannad men ändå inte. Vi kriminella skjuter för mycket och det står jag för. Vi är just nu rastlösa och har inget att göra och då blir det att vi skjuter mycket. Men tycker Wille gjorde rätt beslut. Men han kanske skulle tittat lite extra på mitt klipp o förstå min position. Han lyssnade inte fast jag sa ut ur bilen. Polisen va påväg o jag va tvungen att skjuta han. Tycker inte heller det är rdm som Wille sa. Då vi ringa pistol innan mot han två gånger men han fortsatte köra. Så tycker den är båda och. Lite felaktig men ändå inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, suntförnuft, snor bil på gz, o inte följa trafik regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt skjuta mot han utan följa efter han istället. Jag hade kunnat göra mke annorlunda. Men tycker inte att jag gjorde allt så mycket fel. Felet va att jag sköt bara för han körde iväg när vi rikta pistol. Men men.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte använda pistol alltid o inte skuta 24/7

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka