Accepterad Melski | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melski

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Användarnamn: Melski

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^3Melski

Vad är din discord tagg? Melski#4664

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar upp vapen på gz.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi va i sandy o det va en grabb där som följ efter oss många gånger och hållit på. Då ser vi att det inte är många vid garage det är en övergiven flygplats som ingen använder. O då drar jag o min vän upp gun mot han och säger till han vi gör detta enkelt hoppa in i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt vi va i sandy där en grabb va som har följt efter mig o mina vänner många gånger o har varit allmänt kaxig. Då såg vi att där inte va många vid plasten o inte heller på flygplasten. Så vi rikta pistol mot han och sa vi gör detta enkelt hoppa in i bilen. O då blev vi bannade för tar upp gun på gz. Har läst reglerna står inget om sandy garage. O vi tänkte på suntförnuft innan vi gjorde det också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han som banna mig kanske har rätt. men liksom har blivit rånad där många gånger o de säger också att det är gz. Så lite oklart

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. trafikregler, snor bil på gz, powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag läste reglerna o där stod inget o vi tänkte på sunt för nuft innan vi gjorde det med. Har frågat andra också o de säger att det inte är gz

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att fråga en staff först kanske.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka