Accepterad Melski | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Melski

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Användarnamn: Melski

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2006

Vad heter du på discord? Melski #4664

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15:00 till 22:00

Varför ska just du bli servervakt? Jag börja köra fullt ut på denna server för någon månad sen och har märk att jag är fast på servern. kör bara på denna och ingen annan. Vill förbättra rpen genom att hålla kolla på servern ingame och göra så spelare förstår vad de gjort fel och att de lär sig av sina misstag. Alla gör fel och då får man lära sig av sina misstag. Kommer va väldigt aktiv. Och alltid hålla koll på servern så de som vill rpa verkligen är inne på servern och de som vill trolla inte hör hemma på servern.

Varför vill du bli servervakt? Vill hålla koll på servern då det händer mycket failrp lite här och där. Och hade varit kul och hjälpa till servern för att förbättra rpen så bra så möjligt och göra så alla trivs på multistaden. Om någon gör något fel så vill jag att de tänker efter vad de gjorde för fel och att de lär sig av sina misstag. Vill att alla ska må bra på servern och skapa en plats där alla trivs och vill rpa på. Märker på dcn att alla respeckterar varandra och alla finns för en vilket är så sjukt bra. Vill hjälpa personer som kanske vill lära sig rp relger lite extra eller om någon behöver hjälp bara så finns jag.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja men lärt mig av mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? svar nej

Tillbaka