Accepterad Melonen8980 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melonen8980

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199055628560/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adam8980#1640

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kasper Lindh och var från början fiske intresserad, men efter att ha levt nu 2 månader i staden så är han mer inne på att bli mekaniker. Han är 23 år gammal och är väldigt snäll och omtänksam och vill alla väl, förutom de kriminella som han har blivit rånad av, dom avskyr han. Utöver det så växte han upp på landet, där hans pappa var bonde samt fiskare och därifrån fick han fiske intresset men som nu svalnat av och blivit ett mekaniker intresse istället. Han har många vänner i unive staden och trivs bra där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat cirka 2 månader på unive nu och känner att jag är redo för att bli medlem, jag tycker att jag är redo för ansvaret som en medlem bär och jag tror att min rp kommer kunna utvecklas väldigt mycket om jag blir medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och mycket kreativ rp, Jag kommer att vara delaktig i många sociala scenarion där jag kommer sträva efter realism och verklighets trogna saker som sker, men ändå något kreativt så att det inte blir banalt och tråkigt. Jag kommer skapa roliga scenarion som andra medlemmar i staden kommer ta del av och på så sätt bidra till att de också har roligt och att deras karaktärer utvecklas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inser att rpn består av flera parter och att alla parter behövs och är lika viktiga, det går inte att rpa med en vägg, rpn är ett samspel mellan oss och vi måste därför ta och ge och se till så att alla involverade har roligt och detta innebär att ibland gäller det att låta motparten vinna ett scenario för att rpn ska fungera och vara rolig. Man ska även inse att man kan ha rolig rp även om man inte vinner scenariot, man kan skapa roliga scenarion även om den andre parten fick som den ville just den gången.

Hur hittade du Unive? fivem's serverlista

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka