Nekad MelodicRaptor60 | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelodicRaptor60

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian Ström

Vad är ditt discord namn? melodicraptor60

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Bergström och han är född 2000, Gunnar är född och uppväxt i Sundsvall och han pratar sakta och monoton röst. Han har intresse för bilar och har gått på Sundsvalls gymnasiet och utbildat sig till bilmekaniker. Han är en schysst och ärlig man, han är inte rädd för att säga vad han tycker och tänker. Han kan bli lite arg ibland men han försöker lära sig och andas in och ut några gånger istället för att bli arg. Som liten så körde Gunnar en del Gokart så han är hyfsat på det men kände senare att det var meningslöst enligt honom och nu så det ända han gör på fritiden är att träna på gymmet och är ute och strögar. En dag fick han höra om unive city om hur bra staden var och han gjorde ett impuls beslut och sa upp sig på sitt jobb och sålde sin Lägenhet och flyttade till Unive City för att få lite ändringar i sitt liv och lära känna folk. Fortsättning följer nu hur allt ska gå i Unive City.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med feedback och förbättringar och positiva kommentarer. Jag kommer också bidra till bra rp och verkliga scenarion och inte bara göra saker man skulle ha gjort i vanliga GTA spelet för det är inte verkligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar bara för sig själv man spelar så att båda partnerna har kul och att båda kan vinna scenariot. Man spelar för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Genom en vän som har kört hos er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka