Nekad MelodicRaptor60 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelodicRaptor60

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian Ström

Vad är ditt discord namn? melodicraptro60

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Abrahamson han är född 1998 och är född och uppväxt i Uppsala i området Gottsunda, Han har haft det lite tufft i uppväxten. Han pluggade Fordon på gymnasiet och började jobba som mekaniker på mekonomen i Uppsala sen. Gunnars intressen är att Gymma, Röka vatten pipa och Fiska och jakt. Han brukade tävla i skytte i sina ungdoms år. Han är runt 180 och har halvlångt brunt hår. Bruna ögon och skägg. Han har haft lite små problem med rättsväsendet några gånger men inget allvarligt ännu. Han är lite tillbaka dragen men om det behövs ska kan han ryta till lite. Gunnar ser ganska snäll ut men man ska vara på sin vakt för man vet aldrig med honom och vad han kan göra om det är på spel. Han blir lite lätt arg ibland men han kan oftast hålla sig lugn men man vet aldrig. Gunnars kroppsbyggnad är atletisk tills viss del men är också ganska ripped. Hans röst är rätt så monotonisk han pratar rikssvenska med lite små slang ord i bland. Gunnar gillar att vara nogran och är rak och säger det han tycker. En dag fick han höra från en polare som har flyttat till Unive Staden och sa att det verkar vara en schysst stad och Gunnar har tänkt att flytta från Gottsunda ett tag men har aldrig blivit något för än nu. Så han säger upp sig på jobbet och tar sitt pick och pack och tar ett tåg emot Unive Staden och så får vi se vad som händer i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till bra och seriös rp, Jag tycker det är väldigt tråkigt när det är oseriös rp så jag kommer att göra allt jag kan för att alla ska ha det roligt och bra rp. Bidra till verkliga scenarion och inte hålla på med saker som man gör i vanilla gta. Bidra med feedback och förbättringar också om det behövs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar bara för sig själv man spelar så att båda partnerna har kul och att båda kan vinna scenariot. Man spelar för båda parterna och att man spelar bra fast du vet att du kommer att förlora. Till exempel om du förlorar och du bara lallar för att du vet att det är kört så blir det tråkigt för motparten och eventuellt andra personer i närheten. Så fast du förlorar så spela det så bra som möjligt. För om din motpart förlorar vill du att den personen inte ska lalla så du måste tänka likadant fast om du förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, En regel till exempel Powegaming som är att om du till exempel crashar och du bara kör där ifrån som inget och inte rpar på skador så räknas det som powergaming. FearRP är att du inte värnar om ditt liv. VDM=Vehicle Deathmatch, RDM=RandomDeathmatch

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har kört här innan. Jag körde förra året. Men jag slutade ett tag men har tänkt att börja igen.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

nekad.
anledning: ej tagit intervju på 48h!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka