Nekad Mellzzorr11 | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198321448227

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Mellzzorr1 #8866

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2005

Berätta om din karaktär. 20 åriga Shivo hade en bra uppväxt tills han blev 16 år allt blev upp och ner hans mamma gick bort och hans pappa blev helt förkrossad så han flydde och nu bor hans pappa lycklig i en annan familj, Dock så förs han ute Shivo från den nya familjen så shivo fick leva sitt egna liv i det kriminella för att överleva, Han har ingen utbildning eller något så därför skaffar han sig inget jobb. Just nu så lever han ett okej liv med okej pengar men såklart som alla vill han bli rikare men han kan inte riktigt göra dom grejerna han vill utan en detalj.. (kriminal rollen) Så även lite därför jag/han vill kunna få WL men kommer till de sen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt aktiv på servern och de hjälper mig om jag blir whitelistad På grund av att jag ska kunna utvecklas och skaffa mer grejer som t.ex kriminal rollen och efter det kanske till och med ett gäng. Med det vill jag inte ha makt eller liknande utan vill ha bättre rp från mig skälv som kriminell och vill lixom utväcklas. Jag är även en bra rp:are som person och gillar eran server mycket på grund av eran rp, Jag har spelat på den nu i snart 1 vecka och ingen har holt på att lalla eller liknande alla håller sig till rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att detta verkar vara en väldigt bra och seriös server, vad jag sätt och vad mina vänner berättat för mig. Multistaden värkar vara en perfekt server då jag innan letade lite efter en seriös rp servarna och detta är nog en av de bästa rp serven man kan hitta i sverige. Mycket bra rp måste jag säga.

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på lite andar rp servar men inte tyckt de är så sariöst eftersom jag är ute efter en legit bra rp server vilket multistaden är. Men jag och några polare tittade efter lite olika servrar man kunde spela på och rp:a och av slumpen så hitta vi multistaden och tyckte den var otroligt bra så ända sen dess har vi spelat på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu är det att få ihop pengar till en fet bil jag kan fixa så den blir snygg,, Det är ett mål just nu men större mål är att Jag ska få wl efter det ska jag försöka jobba upp mig så jag kanske kan få kriminal rollen. Sen kommer dom större målen att jag ska köpa ett gäng som jag kan bli boss över, Kommer nog iså fall döpa gänget till "Diablo" efter det så ska jag och några polare skaffa lite medlemmar osv. Har egentligen inga mål saker kan ändras men detta är hur det ser ut just nu med mål.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu men innan multistaden så spelade jag en hel del på Holkens rp och hartbrake på Holken var jag boss över ett gäng och på hart brake va jag ändast med i et gäng. Hade riktigt kul, det fanns många som bara spelade och dom som inte rp:a så ville testa något nytt och tror jag har hittat en bra server nu (Multistaden)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka