Nekad Mellzzorr11 | Whitelist ansökning [Colin-SD] [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198321448227

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Mellzzorr1 #8866

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Jag är en vanlig kille inget speciellt så. Gillar sport, samt jag älskar fotboll jag tränar eller är med kompisar då jag inte hemma och spelar. Är snäll mot alla och har lätt att skaffa vänner i fivem och irl. Gillar mycket Kläder och bilar, Speciellt gamla bilar dom kan bli så sjukt snygga om man fixar dom lite. Gillar att greja med bilar men inget jag gör jätte ofta men runt 1 gång i veckan.

Varför ska just du bli whitelistad? På grund av att jag ska kunna utvecklas och skaffa mer grejer som t.ex kriminal rollen och efter det ett gäng. Jag är även en bra rp:are som person och gillar eran server mycket på grund av eran rp, Jag har spelat på den nu i snart 1 vecka och ingen har holt på att lalla eller liknande alla håller sig till rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag älskar bra Rp och har testat eran server nu och gillar rp:n mycket har testat andra servrar men ingen ger samma rp som eran server. Mycket bra rp.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter servrar med bra rp och sen till slut kom jag in på multistaden och tyckte den var bra och sa till några kompisar och alla gillar serven riktigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu är det att få ihop pengar till en fet bil jag kan fixa så den blir snygg,, Det är ett mål just nu men större mål är att Jag ska få wl efter det ska jag försöka jobba upp mig så jag kanske kan få kriminal rollen. Sen kommer dom större målen att jag ska köpa ett gäng som jag kan bli boss över, Kommer nog döpa gänget till "Diablo" efter det så ska jag och 1 polare skaffa lite springisar osv. Har egentligen inga mål saker kan ändras men detta är hur det ser ut just nu

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu men innan multistaden så spelade jag en hel del på Holkens rp och hartbrake på Holken var jag boss över ett gäng och på hart brake va jag ändast med i et gäng. Hade riktigt kul man fanns många som bara spelade och inte rpa så ville testa något nytt och tror jag har hittat en bra server nu. (Multistaden))

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka