Nekad Mellzzorr11 | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198321448227

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BotMelwin

Vad är din discord tagg? Melwin#8866

Vem var det som bannade dig? Groggen

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Groggen. Återstår: 2 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick tänka ett tag men sen så tänkte jag på detaljer jag gjorde och jag tror det är att jag körde för snabbt utan hjul. Annars kommer jag faktiskt inte på något annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade plockat weed så blev jag rånad. Dom som råna mig sköt sönder mina hjul på bilen sen sa till mig att åka där ifrån. Kom jag en bit på motorvägen sen kom en och stanna mig och börja prata med han och efter det blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först fattade jag ingen ting och blev sur, Men sen efter jag tänkt oså kom jag nog på det och jag gjorde felet det erkänner jag..

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kunde köra mycket saktare på grund av mina hjul men tänkte inte på det i stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA,, Om det är det med hjulen att jag körde för snabbt med mina "fäljar" så har jag lärt mig av mitt misstag. Så tråkigt bara för gillar eran server jätte mycket.. Får jag en unbann så kommer jag inte göra något sånt i framtiden och skulle varit sjukt snällt. Samt nu efter har jag lärt mig och det är bra jag ändå fick en ban så jag lär mig av misstagen men jag tar åt mig saker fort och har lärt mig vad jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka