Accepterad Mellzzorr11 | Ban överklagan [Birful]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198321448227

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BotMelwin

Vad är din discord tagg? Melwin#8866

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov halv ooc ingame ~Horqua. Återstår: 6 dagar 20 timmar 20 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag "pratade" ooc in game och det jag sa var (Tagga flygbiljett) Till en grbb som presis hade vdm: Att,, så min kompis dog och dom hade retat oss och hetsat oss jätte mycket sen blir vi sura men gör inget så vi åker där ifrån sen kommer dom och gör vdm på min kompis så han dör, Då vet jag att han har film på de(min kompis) Så säger tagga flyg biljett.. Vet det var dåligt och dumt men va så sur i stunden onödig kommentar från min sida och de står jag för men tycker helt ärlig de n. Det var en va lite onödig ban i 6 dagar men ahh som sagt de är ju ooc så ahh men jag har verkligen lärt mig av situationen/De jag gjorde fel och ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis spelade med en tjej och hon ville jag och min kompis skulle hämta hon och det gör vi när vi kommer dit så står 2 killar där i en bil och dom "raggar" på tjejen, När vi kommer hoppar hon in i bilen och vi sticker där ifrån då börjar dom gö lite powergaming och håller på reta oss och köra efter oss osv. Till slut så kommer vi iväg till lilla banken men de tar kanske 30 sekunder så är dom till baka då börjar dom säga massa saker och vi blir triggade och säger tillbaks men försöjker samtidigt åka där ifrån. Sen kommer vi 20 meter så ska min kompis gå ur förar sätet och då kommer dom io full fart och kör rakt in i han, Han dör och fick det på klipp. Jag säger till dom vad dom håller på med och sen tar jag upp min kompis och säger till dom "tagga flygbiljett" sen åker jag där ifrån och dom också efter de fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ju egentligen fel men nu i efter hand så ångrar jag det sjukt mycket och det kommer inte hända igen,, vet vad jag gjort fel och vill verkligen spela på eran server igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra Ban var Power gaming och de var att jag körde en bil utan ett hjul så jag körde bara på fälgen men jag överklaga bannen och tog del av vad jag gjort och lärde mig av mitt misstag sen så pratade jag med en admin för att jag skälv ville ha lite mer koll på små detaljer så jag inte gör fel på det mer. I efter hand så har jag lärt mig av min förra ban och det var egentligen tur i oturen att jag fick ban för att jag fick reda på mer små detaljer som man kan bli bannad för som jag inte tänkt på så mycket innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att bara åka där ifrån för jag visste han skulle få ban som han sedan fick och ångrar att jag la en onödig kommentar och istället kunde jag bara åkt. Händer det liknande i framtiden så kommer jag att bara åka där ifrån och inte stanna och säga något onödigt då jag vet han andra kommer få ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Det har jag absolut och har tagit del av hela scenariot och vad jag gjort fel så kommer inte hända igen. Tack så mycket och hoppas ni tycker jag kan få en ny skans.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka