Nekad Mellzzorr11 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2005

Vad heter du på discord? mellzzorr1#8866

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Udda Vecka:
Måndag 15:00 -- 21:00
Tisdag 16:30 -- 21:00
Onsdag 14:40 -- 21:00
Torsdag 16:00 -- 21:00
Fredag 14:40 -- 05:00 eller mer.
Helger varierar mycket men är lik fredagen

Jämn vecka:
Månad 14:00 -- 02:00
Tisdag 15:00 -- 03:00
onsdag 14:00 -- 02:00
Torsdag 17:00 -- 02:00
Fredag 14:30 -- 05:00
Helger varierar mycket men är lik fredagen

Vissa undantag i veckorna då jag har träning osv.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har spelat på multistaden runt 273 timmar ungefär.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ge ut varningar/banna i några minuter för de som lallar. Kommer banna/varna dom genom en kick eller liknande för att dom ska förstå att man inte lallar på denna serven och om jag märker dom gör samma kommer jag be en högre uppsatt än mig gå in för en längre bann. Samt även om jag är på torget eller liknande och ser med mina EGNA ögon att någon blir t.ex vdm:ad eller Rdm:ad så gör jag dom ress. Skulle banna Folket som powergamear. Vill vara en hjälp för serven/support teamet och högre uppsatt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill kunna vara en hjälp för serven och hjälpa folk som dör på grund av att de blir vdm:ad/rdm:ad Samt de som gör felet kommer få en bann. Jag vet ur det är att bli dödad av rdm/vdm och förstår att inte Support teamet har den tiden att ressa folk som blivit vdm/rdm:ad. Jag kommer göra banns men de bansen jag gör kommer vara igenom tänkta så ingen bli felaktigt bannad o liknande. Märker jag folk som combat loggar eller liknande kommer jag medela det till Folk högr än mig så dom kan ta de då jag anser att combat loggning är en rätt allvarlig grej om det t.ex är något stort scenario.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle ha en plats i multistaden som att få bort Det som inte beter sig. De kan ex lallare o liknande folk som vdm/rdm:ar Powergamar osv. De som inte beter sig och rpar/ failrp kommer få varning/är det grovt kommer jag ge dom en bann. När jag ger dom bann eller varning kommer de förstå att det gör fel och för hoppning bättra sig. Detta kommer för hoppningsvis ge lallare ett nytt tänk och dom kommer förhoppningsvis höja sin rp nivå.

Varför ska just du bli servervakt? jag anser jag är inne väldigt mycket och är en hjälpsam grabb som vill höja rp nivån på folk som är nya och Banna de som är lallare/Inte kan rp:a

Varför vill du bli servervakt? Vill kunna få bort lallare, få dom att tänka en extra gång på vad dom gör osv. Vill få bort alla lallare som inte kan bete sig. Vill vara en hjälp för supporterna ifall någon blivit vdm/rdm:ad och ge dom ress (Om jag sätt de med egna ögon) Hjälper inte bara de som blivit bannade av mig utan hjälper hela serven för att lallarna i serven ska bort.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nja kan inte så jätte många kan typ /spec -- /revive id -- /svban id andledning -- /tpm id Men kommer att lära mig alla andra [ / ] om jag får server vakt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja för några månader sedan blev jag bannad för powergaming så jag körde på fäljen men de va dålig rp:av mig men har höjt min rp och har inte blivit bannad på ett bra tag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Noppe ingen alls. Endast Multistaden :MultiPvP:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka