Accepterad Mellz0622 | Medlem ansökning [Falleee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mellz0622

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275460282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Mellz#1650

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Fanberg och är en skysst kille från Malmö som är född 1998. Stefan har alltid sen liten haft det lite svårt med skolan och hemma i hemmet
men ändå jobbar han hårt för att få det han vill. När Stefan var 15 år gammal hände något tragiskt i hans liv, hans far dog. Hans far var med i en MC klubb och
blev brutalt mördad, då tog det en vändning
i Stefans liv. Stefan mådde otroligt dåligt och hade det väldigt svårt hemma efter det som skett. Det ända han ville var att hämnas på personen som gjort detta,
han var inte en sån person innan men ilskan han kände efter att någon mördat hans far var obeskrivlig.
Stefan ville gå i sin fars fotspår trots han mor inte tillät det, Stefan blev springis åt en MC klubb och sedan jobbade sig uppåt. Nu idag är Stefan väldigt
framgångsrik inom MC klubben och kände sig precis som sin far. Stefan jobbar än idag väldigt hårt för att alltid sikta på högre mål och bli känd i staden och någon dag
få hämd på personen som gjort detta mot sin far. Stefan drömmer en dag om att få äga en egen MC klubb, vilket han alltid kommer jobba hårt för att nå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös rp:are som tar det seriöst och jag har rpat ett bra tag, kan bidra med mycket till servern så som kul scenarion. Har spelat på fler tal servrar innan så har det som behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en seriös och hög rp nivå men även rolig rp. Skapa stora roliga scenarion som är kul för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergameing) och inte bara vinna, alla ska ha kul

Hur hittade du Unive? Genom kompisar

Tillbaka