Accepterad Mellqvisten8 | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellqvisten8

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas mellqvist

Vad är ditt discord namn? Mellqvist#1797

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2003

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. min karaktär heter robin och är 28år.
Robin har bott i många städer sen innan och har testat på lite allt möjligt kan man säga, han har varit kriminell men även en god man.
Varför just robin vill flytta till Unive är för att han hade ingen kvar i sin gammla stad och det fanns inget som lockade han längre. Robin skulle gärna villa börja om på sitt liv och försöka skaffa ett mekaniker jobb igen men chansen är liten då hans bakrund inte är så bra varken inom han eller på papper. chansen för att han stupar ner i det kriminella igen finns absolut där.
han är en väldigt glad och social person som har roligt i situationer eller åtminstone gör situationerna roligare för andra med ett gott skratt.
Robin har respekt mot alla som visar han respekt och han håller en god ton mot alla han träffar då han alltid har varit väldigt snäll mot alla och inte vill skapa onödiga bråk.
Han är även intresserad av bilar på fritiden och gillar att skruva med dom och tävla då han i sin förra stad jobbade flitit med att vara mekaniker

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer även att försöka med att göra allt så seriöst så möjligt så det blir en bra rp nivå men även rolig, jag har kört på många servrar innan så vet mycket om hur man rpar bra i situationer och har stött på många roliga scenarion.
kommer även försöka att se till så att alla får roligare scenarion igenom att jag kommer göra liknande som jag gjort innan som blivit väldigt roliga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? mycket roliga scenarion och väldigt mycket roligt då jag gillar att rpa så att det blir roligt för alla och inte bara för min egen vinning.
Även om i ett läge att vi har ett bra scenario och så börjar motparten tex fail rpa eller något liknande så kommer jag följfulla mitt scenario och inte göra lika fel själv utan man får köra färdigt det då och låta motparten vinna scenariot och sedan prata om vad för fel som gjordes
även att det ska inte spela någon roll vilka som vinner scenariot utan det ska va att alla har roligt så det blir ett bra scenario vilket fall som blir

Hur hittade du Unive? kikade på lite olika servrar bara och såg att denna hade mycket folk och såg även rolig ut(har kollat på twitch)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka