Nekad Melllz | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melllz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? melllz

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Uffe Nilsson och han är 45 år gammal. Han har alltid sedan han var liten varit intresserad i motorcyklar. Uffes Far hade en Harley Davidsson så det vill Uffe också skaffa i framtiden och fixa den så att det blir riktigt snygg. Uffe hade en normal uppväxt med sin Mor o Far. Uffe har inga syskon så då fick Uffe all uppmärksamhet av sin Far och därför hade dom så mycket tid tillsammans när dom mekade med Uffes Fars hoj. Dom spenderade mycket tid i garaget för att fixa hojen så att den skulle vara så fin så att Uffes Far skulle kunna vinna en tävling som fanns så. Det var en tävling där man fick visa upp sin motorcykel och den som hade finast hoj skulle få 50 000kr och det ville Uffes far ha så att han skulle kunna fixa mer på han hoj så att den blev totalt maxad. Men nu när Uffe är Vuxen så hade han tänkt att gå med i en MC Klubb och kanske till och med jobba sig uppåt så att han kanske blir högt uppsatt eller så skaffar han en egen mc klubb. Det har alltid varit Uffes dröm att skaffa en mc klubb eller iallafall gå med i en.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tillföra med bra och rolig rp. Min karaktär en glad och trevlig person som försöker göra så att folk ska ha det så bra som möjligt när dom umgås med han.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag blir jagad utav polisen och har vart jagad i 10 minuter och jag märker att scenariot drars ut och leder ingen vart så kan jag bara köra in till sidan av vägen och ge upp. Så får polisen vinna scenariot och scenariot handlar inte bara om att köra runt längre. Det blir inte roligt för någon att bara köra runt hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, som suntförnuft. Jag ska rp:a som om det va det verkliga livet. Tänka en extra gång innan jag gör något. RDM, at man inte helt random ska döda något. Det måste vara en väldigt bra anledning för att döda någon. Metagaming, att inte ta information ifrån dc eller någon annan stans som inte är spelet där din karaktär hade kunnat få veta om det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört rollspel under ett par år och har många timmar inom det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill bara att alla ska ha roligt när dom rp:ar och ska göra så gott jag kan för att vi ska uppnå det.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP! du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka