Accepterad mellis1x | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mellis1x

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Olsson

Vad är ditt discord namn? mellisn

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Thomas Gräns, 23 År gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, Karismatisk, Dubbelbottnad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden Thomas har är att han växte upp i en trygg familj i Umeå men drogs under tonåren in i ett kriminellt nätverk. Trots att han lyckades lämna det livet bakom sig för en tid, har han alltid kämpat med balansen mellan sina ambitioner och sin dröm om snabb framgång. Nuförtiden stävar Thomas efter att bygga en respekterad position i samhället samtidigt som han navigerar sitt dubbelliv. Hans mål är att säkra ekonomisk frihet och status, men han är fast besluten att göra det på sina egna villkor – oavsett vad det kräver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat rollspel, samt ett fokus på att skapa minnesvärda scenarion för alla inblandade. Fokuset för mig inom Rp är inte att bara vinna alla scenarion och bli rik. Självklart kan det vara roligt ibland men fokuset för mig är som sagt att skapa värdefulla minnesvärda scenarion för gemenskapen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man är villig att låta motparten lyckas i scenariot för att skapa en bättre och mer realistisk rollspelsupplevelse för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Självklart har jag gjort det i mina yngre dagar på servern men nu är man ju mer mogen än man någonsin varit och man har lärt sig av sitt förflutna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet, vilket innebär att information från utanför spelet inte får användas i spelet. RDM (Random Deathmatch) är inte tillåtet; alla konflikter måste ha en rollspelsmässig grund.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad i rollspel och har ett genuint intresse för att bidra till en bra stämning och upplevelse för alla på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka