Nekad mellis1x | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mellis1x

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153658881

Ditt Hex-ID: 11000014721bc01

Vad är din discord tagg? mellis#4080

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: pwg, rpar inte på skador när du flyttade på bilden som var upp och ner + Tänk på hur du lagar bilar, den rp är inte utvecklad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Grabb körde in i min bil i typ 100 o smällde den så den hamnade upp och ned, lyckades ta ut en ny bil och puttade bort den gamla som då kanske inte var så jätte rimligt att göra men jag kom på det i efterhand, försökte sedan göra lite mekanisk rp med att t.ex hämta huven och skruva fast den igen då den åkte av i första smällen med en Urus. Kanske kunde ha undvikt att putta på bilen tills den stod på däcken och kanske rp:at lite på skador då jag körde in i den med en annan bil. Kunde ha utvecklat rp:n också när jag lagade bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle ta ut min Porsche 911 o så kom en pojk i en Urus och såg väl inte att jag skulle ta ut så han gasade på och smällde rakt in i bilen som då välte upp på taket och stod på denhär kanten man tar ut bilar ifrån på piren, tog ut min Sesto Elemento och puttade bort bilen och lagade sedan den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite väl hård ban skulle jag själv säga, en varning via /m hade passat perfekt till ett sånhär läge tycker jag helt allmänt, massor med gånger staffs kickar eller svbannar eller gör korta bans där det hade räckt med att skiva /m "id" och sedan något i stilen med "Gör inte sådär" t.ex. Inte en felaktig ban om man kollar på reglerna men allt går väl under sunt förnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen aning just nu men lite lall och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat bara tagit ut en annan bil och åkt vidare som jag borde ha gjort, eller gjort bättre rp av situationen och kanske ringt en mekaniker i tjänst eller en bärgare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka efter lite med innan jag gör grejer, lär sig saker varje dag och detta är en av grejerna. Tänka steget längre i rp är en viktig grej och var inte helt klar i huvudet när detta inträffade och detta problem kommer inte uppstå igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yessirski

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka