Accepterad MelleZ | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelleZ

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Användarnamn: MelleZ

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mellez1337/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MelleZ

Vad är din discord tagg? melvino_w#5794

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det stod: Du har blivit avstängd för: Rdm. Återstår: 0 dagar 1 timmar 19 minuter. (det var 1 vecka men saknar servern så mycket och så är det ju fredag så saknar ju att spela...)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en ovärkligsak som jag ej borde gjort och ångrar mig enormt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag högg en person med kniv för han kom bakom mig och hade tagit ut ett vapen ur bil bakluckan och kom bakom mig och då tog han upp det och precis då tänkte jag försvara mig och tänker liksom det skulle kunna hända i verkligheten men kan förstå att det inte är så vanligt och i mitt perspektiv så hade jag ej gjort så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså som sagt tycker att det inte var så bra ban av de men aa som sagt det skulle kunna hända i verkliga livet och jag rp:ade bra men en staff teleporterade mig och pratade med mig innan jag blev bannad så sa han: Att det där var det overkligaste han hade sätt och aa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig att inte lämna ett polisförhör som jag gjort och typ combat logga det har jag slutat med helt och kommer aldrig mer göra det jag har gjort nu för ångrar det super mycket och skulle jätte gärna komma in i servern igen :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja! att inte självförsvara utan att liksom låta han döda mig bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp. Att inte skapa sådär jätte overkliga situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka