Nekad Mellevhc08 | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa

Vad heter du IRL? Melwin

Vad heter du på discord? mellevhc08

Hur gammal är du? 15 snart 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela för 2 år sen och sen tog jag en paus sen kom jag tillbaka och började spela för 5 månader sen och har varit väldigt aktiv sen dess.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag kommer göra är att utveckla jobbet igenom att anställa folk med extrema kunskaper och arbetsvilja. Jag har ett brinnande intresse för Trygghansa då jag har jobbat där som PA i snart två månader, Trygghansa är ett extremt utmanande jobb men jag är en extremt driven människa och jag är säker på att jag kan klara det. Jag kommer börja med att göra en wipe på anställda och börja anställa folk på nytt, jag kommer att ställa anställda på test så jag vet att deras arbetsvilja är på topp och att deras rp nivå är skyhög. Jag kommer att driva trygghansa som aldrig förr och se till så att vi får fart på jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt har jag varit PA på Trygghansa i ett tag nu, under tiden jag har jobbat där har jag varit extremt aktiv, chefen vi hade valde mig som PA för just den anledningen, aktiv och gör vad jag blir tillsagd. Jag har en extrem entusiasm för Trygghansa så att driva yrket till max kommer vara en inspirerande resa. Jag har erfarenheter inom rekrytering, ledarskap, utveckling, uppsägning och lite till

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv direkt efter skolan tills jag ska sova eller tills min träning börjar.
runt 5-7 timmar om dagen som oftast.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka