Nekad Mellevhc08 | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa

Vad heter du IRL? Melwin

Vad heter du på discord? mellevhc08

Hur gammal är du? 15 snart 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela för 2 år sen och sen tog jag en paus sen kom jag tillbaka och började spela för 5 månader sen och har varit väldigt aktiv sen dess.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? 1. Självutvärdering: Utvärdera dina nuvarande färdigheter, intressen och karriärmål för att identifiera områden för förbättring och tillväxt. 2. Nätverkande: Bygg och underhåll professionella relationer inom din bransch genom att delta i nätverksevenemang, konferenser och träffar. 3. Målplanering: Sätt tydliga och realistiska mål för din karriärutveckling och skapa en handlingsplan för att uppnå dem. 4. Ta initiativ: Var proaktiv och ta ansvar för att identifiera och lösa problem på arbetsplatsen, visa ledarskap och förmåga att ta initiativ. 5. Mångsidighet: Utforska olika aspekter av ditt arbete och ta på dig nya utmaningar för att bredda din erfarenhet och kompetens. 6. Feedback: Be om regelbunden feedback från kollegor och överordnade för att identifiera områden för förbättring och vägledning för din utveckling. 7. Flexibilitet: Var öppen för förändringar och anpassa dig till nya arbetsuppgifter och miljöer för att fortsätta utvecklas och växa i din roll.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenhet som personalansvarig på Tryckhansa. Ledarskapskompetens inom personalhantering, inklusive rekrytering, utveckling, och uppsägningar. Framgångsrik implementering av personalpolitik och förfaranden för att främja en positiv arbetsmiljö. Kompetens i att hantera personalrelaterade frågor och konflikter på ett professionellt och effektivt sätt. Utveckling och genomförande av utbildningsprogram för att främja medarbetarnas kompetensutveckling och karriärutveckling. Erfarenhet av att samarbeta med ledningsgruppen för att uppnå företagets övergripande mål och strategier genom effektiv personalplanering och resursallokering. Skicklighet i att skapa och upprätthålla positiva relationer med anställda på alla nivåer inom organisationen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv direkt efter skolan tills jag ska sova eller tills min träning börjar.
runt 5-7 timmar om dagen som oftast.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka