Nekad Mellevhc08 | Ansökan till Servervakt [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? Mellevhc08

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001455828ee

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-22:00
Tisdag: 15:00-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag: 15:00-01:00
Lördag: 12:00-01:00
Söndag: 12:00-22:30

På lov så kan det variera och på helger har jag matcher så då kan det också variera lite.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem i början av 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/46730/OneDrive/Skrivbord/Sk%C3%A4rmbild%20(1).png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en medlem som vill bidra med något extra vilket innebär att hålla koll på andra så att ingen gör regelbrott eller att någon lallar runt. Man har servervakter för att hjälpa alla staffs att hålla koll på servern så alla får en bra rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill bidra med något extra till servern och hjälpa servern att få bort alla lallare och få en hög rp nivå. jag tillbringar mycket tid på unive så därför vill jag bidra med något extra. Jag vill också vara en del av att få bort alla lallare så servern kan bli bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. att jag utnyttjar min SV roll och ressar mig själv eller en kompis utan något bevis eller att jag kickar någon helt utan anledning så jag får vinning av det i ett scenario

Nekad

Utveckla din ansökan.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka