Nekad Mellevhc08 | Ansökan till Servervakt [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? Mellevhc08

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001455828ee

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv minst 3-5 timmar om dagen, oftast brukar de vara mer timmar men ibland så är jag iväg och har inte tillgång till min dator.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022-07-02 blev jag medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1716574987861.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en spelar som vill göra något mer än att bara spela och hjälpa till att hålla ordning på servern från allt lallande och alla som gör regelbrott. En servervakt finns även för att det ska bli enklare för staffsen och hjälpa dom att hålla ordning på servern så det blir en bra rp

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag tillbringar mycket tid på att rpa på unive och jag känner att jag vill göra någon nytta och hjälpa servern att få så bra rp som möjligt så att alla som bara spelar för att lalla och göra massa regelbrott försvinner. jag vill vara delaktig till att få bort alla som förstör för andra som bara lallar runt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att jag utnyttjar SV rollen t.ex. om jag skulle ressa mig själv eller en kompis utan någon rimlig anledning eller att jag skulle kicka en spelar för jag inte gillar hen eller för att vinna ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka