melletff21 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melletff21

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: melletff21

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? Snartklar#9109

Ange ditt födelsedatum 15 November 2020

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag förutom när jag tränar eller är iväg. Men kommer va så aktiv så möjligt

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vilja hjälpa servern på alla sätt som jag kan. Hjälpa personer som behöver hjälp i support. Kommer helt enkelt va en trevlig staff. Om någon är i support så kommer jag försöka sitta hela tiden o hålla koll om någon sitter i väntar du å support eller bara behöver hjälp. Kommer göra allt jag kan för hjälpa folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Vara trevlig alla som behöver hjälp ska få den hjälpen dem behöver. Alltid snacka med någon när de gjort något fel eller liknanden. Alltid se positivt får man en varning ska man ändå se de positivt att man lär sig av det osv. Liksom bara va en skön grabb och hjälpa folk som behöver det!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Japp har varit staff och ägare på en annan server men vi la ner den då vi inte hade orken. Men jo det gick bra. Gillar att hjälpa folk och nu kan man få möjligheten att göra det. Det fungerade bra då jag alltid kolla i support eller om någon behöver hjälp får
Då finns jag o fixar.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag vet allting i dcn o hur de fungerar osv. Är bra på att hantera straff och hjälpa folk i en god ton och alltid lika shysst

Vad kan du om skripts? Fattar inte denna fråga men jag kan inte devva direkt. Men vet jo att hela servern e byggd på olika scripts osv o de måste funka för att servern ska kunna vara upp. Alla scripts är i samman så funkar inte ett kanske funkar inte ett annat osv

Varför vill du bli staff? Jo för detta är den enda servern jag kör på just nu och gillar verkligen folket som är här och vill rpa som alla älskar. Gillar som sagt att hjälpa folk som behöver hjälp. Svara i pms osv. Sen kolla på förslagen och försöka föra fram dem till högre osv. Gillar denna servern o gillar staff teamet då väldigt många e shyssta!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Just nu ingen än multisyaden.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja jag förstår det! Ha en trevlig dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka