Nekad ? melleman | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biggie Juice

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? terrorizzten.0808

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jaffar och det är en grabb på 22 år just nu som växte upp i förorten jag kan berätta lite om Jaffar byns uppväxt och hur det ser ut för han nu. Jaffar byn födes i Irak på ett lite och skruttigt och smutsigt sjukhus han hade en 2 store bror och en en lille bror och två systrar en en mamma en en pappa och hela familjen var fartiga och hade knappast råd med mat på bordet och köpa kläder och ha ett boende det var väldigt svårt för dom i Irak det dom fick inte mycket pengar från sina jobb pappan slet hela dagarna i sin egna affär helt själv han hade inte mycket kunder och folk brukade inte köpa mycket från affärerna det brukade kom yngre grabbar till butiken och sno godis och mat och så vidare för dom själva inte hade råd att köpa från affären. Så det var väldigt svårt för pappan att få pengar han slet men fick inte mycket pengar av det. Och mamman var lite sjuk och satt hemma och kollade. Barnen hon laggade mat till dom och tvättade kläder och handlade det var typ det hon gjorde men pappan kom ibland hemma med typ någon klubba var till barnen från affären och då blir dom alltid så glad för dom brukar inte få det för dom har inte råd med mycket godis och sånt. Och barnen var för små att gå i
en sunkig skola i Irak det var farligt att låta barnen gå ut själva man vet aldrig vad som kunde hända dom så mamman lätt dom typ aldrig gå ut hon var rädd om dom för hon själv hade varit nära att dö fler
talls gånger det brukar alltid vara krig och flygplan flyger Över och Skjuter mott alla hus så dom behöver flytta från irak Till Stockholm Och Försöka och Göra sina liv Bättre Så dom flyttade till Tensta och Jaffar
Han Börja I en Skola Där man bara Lärde Sig svenska. Så han gick där i några månader Sen börja han En vanlig Skola Och Det gick inte så bra han tycket det vara Väldigt Tråkigt Men Efter att Gå i en vanliga
skola till 7an så börja han Få lite betyg Inte Så bra men det var Något Ändå Så fortsätter Det Till 9an Och Han fick fortfarande Inte så bra betyg Så Han Sluta få Ork till skolan det var för tråkigt och det gick inte så bra så han Tappa Motivation. Så Han Kom inte på så många Lektioner
längre Och det Märkte Lärarna Och Dom Ringde Till Han föräldrar Och dom var arga på han och grejer men han Bryr sig it om skolan längre Så då när han it kommer till skolan så brukar han och han Store bröder Gå ut och Typ Sno Cigg och Snus Och Dom började känna pengar på det
för dom Säljer det mesta dom tar och för Cash Som dom använder till kläder god mat Och Drickor Och grejer för det var inget Som dom hade i Hemlandet Så dom Fortsatte Med det och Känna Pengar från det Tills En dag när han var 16 och Sin andra broder Var 17 och störta Brodern
var 19 då så Var det som typ en vanlig dag för dom dom drog och snodde Cigg Och snus från En mindre Butik som dom brukar sno från och När dom kom ut med fulla fickor av cigg och snus så var Polisen där så Polisen Hittade alla Cigg och snus dom hade Tagit Och Dom fick alla varningar och Böter och dom ringde till deras Föräldrar Och dom var väldigt arga. och han som är 19 Sa dom kommer
nog få fängelse straff om han gör det igen Och dom yngre Ungdoms vård. Men Efter den händelsen Så började den störta Brodern Träffa kontakter Från ett gäng som Heter Ali Khan och han blir väldigt bra väne Med Bossen Över gänget och han Blir en lojal medlem Och dom yngre
Blev springisar Och Gjorde Några Jobb typ som att Sälja droger Till folk det var Riskfullt Men Det var snabba cash Så det här Fortsatt med det I 1 år Och sen Blev han en medlem Och han gjorde Fortfarande
Snabba jobb för snabba cash Och han tacka inte nej. Och Föräldrarna Började undra Så Bröderna flyttade Ut Till en egen Lägenhet Så dom kan fortsätta med kriminaliteten 100% utan att någon Större dom.
Och Dom levde Hela tiden Med stora Risker På att Hamna i fängelse Eller i en grav Men Dom kunde Inte Sluta Göra Pengarna. Dom Köpte Mycket Märkes kläder Och Största Brodern Köpte en Rs6a Han Fick
mera Pengar En Jaffar Och hans andra broder för dom är bara vanliga en vanlig medlem och största brodern Var en Lojal medlem. Men efter Ett till År så Börja Snuten Undra Varför Dom Hade Så mycket
Pengar Nu och åkte i rund med Rs6a Och hade så dyra kläder Så Dom Stormade Föräldrarna Men Bröderna Bodde Inte Där längre Så Dom Frågade Föräldrarna Var dom Bodde Nu Och dom sa var
lägenheten var Och dom stormade den och dom hittade alla tre Bröder Men Alla vapen på sig och Mycket Flera vapen och mycket Narkotika Så alla hamna i fängelse Jaffar fick 4 år för han var 18 när det
hände och dom större Bröderna fick 5 år. Och När jaffar Kom ut Så Behövde Han flytta Till en ny stad För det var för mycket span på han av snuten Så han Flyttar Till ortenwaveOch hur han hade råd Med att
Flytta är att innan Han hamna i Fängelse Så Gjorde han ett hål i marken i skogen med Lite pengar I Så om han hamnade i fängelse så skulle han ha lite när han kommer ut. Så Han hade Råd med en lägenhet I
ortenwave Och Är redo På att Fortsätta med kriminaliteten I 100% Men först Behöver Han Skaffa Nya vänner Och Kontakter För att Kanske Träffa Lojala grabbar och joina ett gäng efter Men för det så behöver
han först träffa Bra kontakter För det Och Lojala vänner han kan lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga senarion och väldigt bra rollspel. Jag kommer att se till så att ingen lallar och ifall någon gör de gör jag en /report direkt så får staffs ta hand om grejen som hände då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att man spelar för motpartens vinst i ett scenario är att båda parterna i själva scenariot ska ha kul och sen att man även ska kunna förlora ett scenario utan att bli sur eller ledsen till exempel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. RDM som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning och VDM som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder sitt fordon som sitt vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har kört på många servrar förut samt Unive som jag började med.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte.

Nekad. du måste vänta en vecka innan du får ansöka till medlem efter en unban. Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka