Nekad MelleKing20 | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelleKing20

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199091435362/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Sterner

Vad är ditt discord namn? Melleking20#7028

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter kaj och är 23 år gammal. Jag är född i Malmö som ligger i skåne. Jag är uppväxt med bilar och första bilen jag såg var en volvo 240, Jag var 3 år gammal då. Min pappa ägde en bilverkstad så det var där jag säg min första bil. Sen dess har jag velat följa med till min pappas jobb. Min pappa ägde en volvo, jag kommer inte ihåg modellen för det var så länge sen. Sen när jag fyllde 4, så fick jag sitta i en bil för första gången som va en bmw m3. Jag fick också massa leksaks bilar på min födelsedag. Så jag tog med en leksaksbil och lekte med på pappas jobb, sen hände en tragisk sak.. jag tappa leksaksbilen och då kom en bil o råka köra på den. Men det var lugnt för jag hade fler. Så sen dess har jag väldigt stort intresse för bilar. Sen när jag fyllde 8 år fick till och med testa styra bmw m3an vilket jag tyckte var väldigt coolt. Dessutom satt jag i min pappas knä och fick styra när han körde långsamt i området jag bodde i. Sen vilka presenter jag fick när jag fyllde 8, jag fick en ratt, pedal och ett spel som heter forza. Så jag spelade forza efter jag hade varit med pappa på jobbet. Så gick tiden jätte fort, så jag fyllde 15 år gammal så fick jag min epa som jag har längtat efter. Så jag körde min epa till jag fyllde 19 år. Då jag fick mitt körkort, så jag köpte min första bil som var ford mustang gt så den har jag nu när jag är 23 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att då får man mer tillgångar på servern. Man kan bli anställd som tex, bilmekaniker, polis, och många fler intressanta jobb du även bli kriminell och gå med i gäng. Det blir roligare eftersom du får mer tillgångar och det känns som att du är med i ett community. Jag har bra RP och bara seriös RP och inget lallande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tittade på några streamers och tyckte det såg riktigt nice ut. Riktigt härliga människor och ett riktigt bra community. Tycker även om era scripts och bra och spännande scenarion. Med trevligt folk.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på streamers och lite på tiktok.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och lyckas med RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa nya polare ha kul tillsammans och eventuellt få ett bra jobb och kunna jobba sig uppåt och tillslut bli man kanske chef om man har tur.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka