Accepterad MelleKing20 | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelleKing20

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091435362/

Ditt Hex-ID: 76561197960267320 (Dec) 110000100000638 (Hex)

Vad är din discord tagg? Melleking20#7028

Vem var det som bannade dig? Det var Travzy.

Hur lång tid var din ban? Det är perma bann.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: streamsnipe ~Travzy Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Streamern sa på streamen att alla skulle köra till ikea, men sen sa han det ingame oxå så då valde jag att köra dit. Påvägen till ikea så körde jag förbi streamern och valde att bromsa in. De bromsade oxå in så när vi hade stannat på motervägen så gick min bil i sönder. Så jag fråga ju om jag och min polare kunde få skjuts. Och då blev jag bannad. Så jag tror han fattade de som att jag streamsnipa. (det var inte för att synas)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid palace och festade med jätte många andra och då en streamer, vi väntade på att de skulle öppna medans vi väntade så hade vi musik och dansa. Vi stog och dansa ett tag, så jag behövde pissa irl då gick jag och pissa. När jag hade kommit tillbaks så säger min polare till mig på dc att streamern skulle hämta sin husvagn, när han kom igen så skriker han till alla som var där att hoppa in. Jag valde att inte hoppa in för jag ville inte bli bannad så han säger på sin stream att alla skulle till ikea sen sa han de ingame så jag hämta min bil som rök lite och börja köra mot ikea... På motervägen till ikea så stöter jag på husvagnen med 6 personer i sig. Så jag stannar på motervägen då bromsar husvagnen oxå in, jag hoppa ur min bil och sen stog det tryck shift+e för att putta fordonet så då märke jag att den sluta fungera så jag och min polare fråga om vi kunde få skjuts till ikea med dem och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte asså, för jag visste ju att det var en streamer men min bil var ju sönder och vi skulle till ikea. De hade ju stannat så vi frågade om vi kunde få skjuts. Så på de sättet var det felaktigt. Men det var rätt oxå att banna mig för jag visste ju att det var en streamer jag kunde väntat lite och frågat mekonomen om hjälp så lite mitt fel var det ju. Men lite hårt att sätta en perma bann på mig, eller vad tycker ni?

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för OOC en gång och då skacka jag med en polare på dc så jag sa till han i dc något som var OOC och då glömde jag släppa push to talk. Så det var en tabb av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, såklart jag hade kunnat. Jag hade kunnat undvika att fråga och stanna på motervägen. (min bil hade ändå gått sönder) MEN som sagt jag hade kunnat ringa eller skicka till mekonomen eller falck. Och jag kan hålla med att det var riktigt dumt av mig att stanna.

Men snälla, jag vill jätte gärna spela på unive igen. Det var SÅ kul att spela med alla sina nya polare man hade fått och bara chilla. Alla jobb, bilar och massa mer. Fanns inget jag kan göra nu efter skolan eller tex på helger så bara jag ligger och tänker på att va inne på unive. Så mycket jobb ni lägger ner på en sån bra server är så jävla bra gjort av er. Men trist att jag e bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, alltid. :) Att ringa mekonomen eller falck innan man fråga om skjuts.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka