Accepterad MelleKing20 | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelleKing20

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091435362/

Ditt Hex-ID: 76561197960267320 (Dec) 110000100000638 (Hex)

Vad är din discord tagg? Melleking20#7028

Vem var det som bannade dig? Det var Albin.

Hur lång tid var din ban? Det är 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lall ~Albin. Återstår: 9 dagar 8 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och mina polare tvätta en bil och ställde oss på den och runt om den, så därför tror jag att han bannad oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina 5 polare hoppade från en bro ner i vattnet. Jag vart sist ner i vattnet och upp från vattnet. Det kom en bil lite senare då på vägen upp på bron igen, vi frågade om vi fick tvätta bilen och fick inget svar så vi började ställa oss på bilen och runt om den. Alla vi satt i dc och JAG var den enda som sa att vi skulle sluta för jag vill ju såklart inte bli bannad från en sån bra server som unive är. Men de lyssna inte, Så jag stog lite till sidan och väntade på att vi skulle bli bannade för lall. Och sen kom bannen...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en helt rätt ban, för både mig och mina polare. Men som sagt jag sa till de utan att ljuga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg hur min banns gick till men såklart jag lärde mig efter de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå där ifrån och bara strutat i de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp absolut, Att inte hoppa på varandras bilar och bara göra de man ska.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka