Inaktuell MelleKing20 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MelleKing20

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Melleking20#7028

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Nästan alla dagar 15 till 22.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har rpat ett tag nu och börjat tröttna på de, jag spelade ett tag och träffat massa icke medlemmar som inte kan sköta sig som då jag stör mig på. Den blandningen mellan att jag är trött och att jag stör mig på folk som inte sköter reglerna på denna server blir perfekt som då får mig att vilja hjälpa alla andra så att dessa folk slutar hålla på. Jag kan dessutom vara inne väldigt länge som Trainee så gör att jag kan vara aktiv sjukt mycket.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag skulle hjälpt dem som behöver hjälp med grejer. Och att det ska bli sån bra rp som det går att få av spelare tex om nån gör fel så hade jag sagt till dem att läsa reglerna lite mer eller en ban så dem fattar vad dem gjort eller en kick så dem lär sig något till nästa gång, annars är det bara att hjälpa folk med saker dem behöver hjälp med.

Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 Månader.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt på servern just nu och har varit det ett tag så jag har fått kicka/banna folk som inte sköter sig. Så det är väll den erfaranheten jag har.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip gör så du kan flyga runt osynlig
/toggleid gör så du kan se personernas id
/setjob du kan sätta jobb på nån hjälp med id
/spec du får upp så du kan se alla spelare och hur dem spelar tex från deras perspektiv
/car du kan spawna fram en bil med hjälp av bilens namn
/sqlban du bannar någon för att ha brutit mot servrens regle man (tid) (id) och en anledning till att du bannar en person
/freeze (id) gör så du kan frysa en spelare så den inte kan röra sig
/givemoney (id) ger det id pengar jag skriver
/tpm du teleporterar dit du har satt en markör på mappen*
/kick (id) gör så du kickar en spelare från servern
/goto (id) du teleporterar till det id'et du skriver in
/bring (id) du teleporterar en person till dig
/togglename det är som toggleid fast du ser personernas namn
/sqlbanoffline (id) du kan banna någon som är offline och se om han tex combatloggat osv
/dv du tar bort en bil
/revive (id) så revivar du någon

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte d. :)

Tillbaka