Användarnamn: Melleking
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef
Vad heter du IRL? Melvin
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 949
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att servern behöver en seriös spelare som kan rpa som rikspolischef och kommer jobba bra som det för att jag har varit polischef innan och kommer förbättra kåren till en seriös kår.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis i rp innan och e bra på att rpa och om jag gör fel så säger jag till mig själv typ och tänker på vad jag kan göra till nästa gång
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter johan och har varit med om mycket i sitt liv och e rädd om sitt liv för han vill inte dö och hane snäll
glad och rolig
Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja a fan
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nä
Har du läst våra Regler? ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef
Vad heter du IRL? Melvin
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 949
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att servern behöver en seriös spelare som kan rpa som rikspolischef och kommer jobba bra som det för att jag har varit polischef innan och kommer förbättra kåren till en seriös kår.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis i rp innan och e bra på att rpa och om jag gör fel så säger jag till mig själv typ och tänker på vad jag kan göra till nästa gång
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter johan och har varit med om mycket i sitt liv och e rädd om sitt liv för han vill inte dö och hane snäll
glad och rolig
Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja a fan
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nä
Har du läst våra Regler? ja