Nekad MelleGTA | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelleGTA

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melle_cs

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ville Magnusson, Ville hade de tufft i skolan och blev ofta mobbad. Ville hade som dröm att bli kriminell och hade flera kriminella vänner utanför skolan. Villes mamma förklarade alltid för Ville om hur dåligt de va att vara kriminell men Ville lyssnade aldrig. Ville ska snart sluta skolan och tänker att bli kriminell utan att hans mamma ska veta. sista veckan innan Ville skulle sluta skolan så möter han på två kriminella personer som säger att de vill bli Villes bästa kompis. Ville blir då jätte glad tills en av personerna visar ett vapen och säger till Ville att om han hjälper som att sälja den så ska Ville få 10000 kr. Ville tackade ja och tog vapnet men nästa dag när han skulle träffa sina nya bästa kompisar så fick han reda på att båda var döda av Villes nya bästa kompisars mammor. deras mammor hade ingen aning om att dom var kriminella. Då börjar Ville tänka på vad hans mamma alltid sa: Bli inte kriminell för att de är farligt. Ville går direkt och gräver ner vapnet i skogen och tänker direkt att de han har gjort är fel. Ville tänker att andra personer inte ska göra samma fel som han så Ville tänker direkt att han ska bli polis för att stoppa detta. Villes mamma ser direkt att ville har börjat ta skolan mer seriöst och Villes mamma tänker direkt på vilken bra son hon har. och sen går de två år och Ville är just nu polis och är nöjd över valet han gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp samt mycket social rp. Jag kommer även bidra med långa och roliga scenarion i servern. där båda parterna ska ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så båda parterna har roligt i ett viss scenario. tex om en polis stannar än så ska man stanna eftersom det blir ju inte kul för polisens part om man åker.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst alla regler till och med en extra gång. Tillexempel Cop Bait är att man försöker polisens uppmärksamhet. Powergaming är att du rpar på dina skador och rpar inte som du har omänskliga krafter. RDM Random Deathmatch dödar någon utan anledning. NLR står för new life rule och är att om man dör får man inte komma ihåg något av sitt tidigare liv. VDM är att man använder sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra servrar men inte inom unive tyvärr och därför söker jag till att bli medlem. Jag har en vän som är medlem i Unive sedan 2 år tillbaka som hjälper mig med allt jag behöver veta. Men JA jag har lite erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? I min förra ansökan så hade jag en annan karaktär med ett annat namn och ålder men de har jag ändrat på nu. jag vill även tillägga att jag har kollat på Unive i snart ett år och skulle tycka att de hade varit jättekul att få vara med och köra.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka