Nekad *Mellee | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

*Mellee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Mellee

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Pontus Panpizza är 32år och är en udda karaktär.
Pontus är Uppväxt i skåne i en vanlig medellönad familj. Han har haft svår uppväxt när det gäller mobbning i skolan, men han satsade endast på skolarbete och inte vänner o dylikt. Efter Högstadie tid började han på en polis skola där han gick i 4 år detta var i malmö. Direkt därefter fick han jobb i Malmö kommun där han tillbringade sina första år inom polis arbete. Efter 10 år av erfarenhet där han bland annat stigit i grader.

Vad kan du bidra med till serverns RP? har ca 3k timmar på fivem så har en hel del erfarenhet, Jag kan bidra med otrolig seriös och social rp. Men också rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det spelar ingen roll vem som vinner ett scenario sålänge det är kul för båda partnerna. Och skulle man tex märka att man själv vinner ofta i scenarion så ska man medvetet låta andra partner ha chansen att vinna. Det viktiga e att man har kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM, man får ej döda folk utan annledning. OOC, man får inte prata ooc ingame. Duping, man får ej föröka ett föremål genom ett bugg.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? En hel del, mestadels inom polis. somsagt så har jag 3k timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på

Nekad.
Anledning:
utveckla "Berätta om din karaktär". och "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka