Nekad MelleByn | Medlem ansökning [Milo_coca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelleByn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199009725828/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Ek

Vad är ditt discord namn? Melle#1636

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Melle Byn föddes i en familj plågad av misär, hans kusin visade Melle tidigt i livet att om man vill bli förmögen så får man ingen hjälp av samhället, så Yasin, alltså Melles kusin visade Melle kriminalitetens bana och redan vid 13 års ålder började han att langa olika sorters droger. 5 år senare så blev Melle tagen för olaga vapeninnehav och fick sitta 2 år i finkan, Nu är Melle 20 år och vill ändra sig och bli en vanlig svensson men kriminaliteten lockar allt mer och mer,
Melle har alltid gillat den flådiga livsstilen och han drömmer om att en dag köpa en av hans drömbilar.
Melle har på senare tid också utvecklat ett intresse för att fiska då han tycker det är relaxing och att det är ett skifte ifrån hans vanliga 8-16 jobb som brukar vara ganska chaosartat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en person som kommer vara aktiv och kommer att vara seriös i rp, jag kommer också försöka hjälpa nytt folk som kommer in på servern så att dom också kan njuta av den goda stämningen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med många skratt, bra rp och skön stämning, kommer också bidra med roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att allt inte bara går ens egna väg i RPet, alltså att man inte powergamar och allt går bra för en själv hela tiden

Hur hittade du Unive? youtube och på five m hemsidan

Nekad, utveckla "vad kan du bidra med till serverns Rp & Vad innebär det att man ska spela för motparens vinst i scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka