Nekad Mellebus | Medlem ansökning (9jonte)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebus

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? melle0743

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bulten Stenblad han har Växt upp med sina rika föreldrar vid namn Bengt och Britta han hade en rik uppväxt han gillar att spela hockey och kolla på hockey han ville gärna bli hockeyspelare när han blev stor men det blev han inte han var en bortskämd unge som fick allt han ville ha han bodde i en stor villa i Lidingö. Nu bor han i Dubai I ett stort lyxhus och lever loppan men det är folk som är ute efter han dem hotar honom på pengar och liknade dem vill ha alla hans pengar dem har kommit tills hans hus och knackat flera gånger. Så nu är han rädd om någon kommer efter han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp för alla jag ska rpa på det bästa och roligaste sättet för både mig och motparten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för son egna vinst utan att motparten också ska ha de roligt i senarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vet nästan alla regler. Suntförnuft, Powergaming, VDM, RDM, Fear RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat länge nu så jag vet hur det ska gå till.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae

Nekad.
Anledning:
Discord kontot är inte 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen när du har ett 3 månader gammalt discord konto. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka