Nekad Mellebus | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebus

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Melle

Ditt Hex-ID: 11000010c6f04d8

Vad är din discord tagg? melvinpetterson#8322

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: 20240107214236_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog ner en polis och dödade han typ utan andledning. Jag vet inte vrf jag gjorde det jag tänkte inte om ni unbannar mig så lovar jag att jag inte kommer göra om det. Jag ångrar det så grovt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare skulle åka ifrån sandy sen kom det en polis som trodde att vi hade gjort husrån. För vi hade en likadan bil så han ville att vi skulle vissa körkort sen sprang jag där ifrån och han försökte tasera mig så jag slog ner han för att jag vinte ville sitta inne jag tänkte inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt korrekt det var jag som inte tänkte. Jag ångrar det så enormt mycket kommer aldrig mer göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdomen att dem sakerna jag har blivit bannad för har jag inte gjort om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag att lyssna på polisen och inte slått ner han och bara tagit upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag att man absolut inte ska slå en polis till döds.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka