Nekad Mellebus | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebus

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Melle

Ditt Hex-ID: 11000010c6f04d8

Vad är din discord tagg? Melvin Pettersson#8322

Vem var det som bannade dig? bollpod

Bild på banmeddelande: 20230413151642_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bråkade med några personer på piren. Och slog en med basebollträ som jag ångrar enormt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som snodde en annans cykel sen frågade han mig om han ville ha hjälp. Så jag hjälpte han sen körde han på mig men han flög av så jag slog han en gång sen kom hans polare. Dem båda började jaga mig med ficklampa så jag drog fram mitt basebollträ annars skulle jag dött sen slog jag en av dem en gång! Sen slog dem ner mig och sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väldigt mycket fel. För att ni staffs har sagt flera gånger att man inte ska slåss på piren men jag är ju så dum så jag gör det endå. Men det är jag som har gjort fel det förstår jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av mina tidigare bans genom att tagit lärdom av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte börjat slåss och lallat på piren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska slåss på piren och lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Onödigt att alltid behöva vinna ett scenario, särskilt när man alltid vill slå ner folk. Utöka scenarion, läs reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka