Ban-referens
fivem-fansen-528 — FiveM, Utgår 2026-03-10
Anledning: Skjuter huvud direkt utan att gå för däck
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det var så att jag åkte på en prio som hade skickats i mitt gängs prio grupp och då åker jag såklart på den och då leder den mig till grovestreet. Jag åker runt och kollar vad som händer efter en liten stund så kommer det cirka 4 bilar som stannar runt mig och börjar hetsa sen från ingenstans så börjar bilen som inte har sagt ett till mig hoppa ut och försöker döda mig men missar, då börjar jag skicka prios och då kommer det en av mitt gäng i en bil och får 3 av dem på sig så en av dem bilarna är kvar på mig. Den bilen kommer upp till mig och säger att jag ska hoppa ut ur bilen och då gör jag det men jag börjar skjuta efter han då jag har arg på dem för dem har pittat mig och skjutit mot mig. Och jag träffar han i huvuvet sen åker jag fort där ifrån. Jag tror jag blev bannad för att jag inte sköt han på däcket, jag var så borta och tänkte inte på det. Jag ångrar detta så mycket.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Nja asså dem har skjutit på mig precis innan detta hände och dem försökte inte skjuta däck men ändå så skulle jag inte varit lika dum och gjort, jag vet att jag skulle ha skjutit däck men jag var bara arg och frustrerad.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska skjuta huvudet när någon sitter i en bil utan att jag ska skjuta däck istället.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag kommer bli mycket bättre i sådana situationer och jag kommer bara skjuta däck framöver och aldrig skjuta huvudet igen då jag ångrar detta misstag jättemycket.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja