Ban-referens
fivem-fansen-528 — FiveM, Utgår 2026-03-10
Anledning: Skjuter huvud direkt utan att gå för däck
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det var så att jag blev jagad av flera ops bilar och jag skickar massor av prios, min ops hoppar ut på mig flertalet gånger och försöker skjuta däck och även huvudet dem prickar mig några gånger i ryggen men jag dog inte. Tillslut så kommer mina egna och får andra bilar på sig så jag får en bil efter mig och han kommer sen så säger han 'eyy hoppa ut ur bilen' och jag hoppar ut ur bilen och skjuter han i huvudet direkt istället för att skjuta däck.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, detta var inte okej det jag gjorde. Man ska inte skjuta huvudet när någon sitter i bilen utan man ska skjuta däck. Men i just den situationen tänkte jag inte på det. Jag ångrar detta jättemycket och vill komma tillbaka och ah kul igen.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man aldrig ska skjuta huvud i en sån situation eller aldrig skjuta huvud i en sån situation och jag kommer skjuta däck till nästa gång, det lovar jag.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag kommer bli bättre och förbättra mig och jag vill komma tillbaka för att jag vill spela rp och ha roligt med mina kompisar som vänta på att jag ska komma tillbaka.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja