Nekad Mellebus | Ansökan till Servervakt [Maxi45]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebus

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Melvin Pettersson#8322

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 1-3 timmar
Helgdagar 2-5

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4-5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1036295752315588609/1036295774348247050/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att uppehålla reglerna på servern på en mindre grad än vad en högre Staff är kapabel till. Servervakter ska primärt rollspela och ta åtgärder inom rollspelet om de stöter på problem, de skall inte leta efter problem utan låta problemen komma till dem. Servervakter är individer som generellt är aktiva rollspelare, det har kapacitet till basala kommandon och att förlänga bans vid situationer där det kan komma att krävas.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill försöka att höja andras rp och att jag vill vara en av sv gänget. Och att jag vill försöka att mindre personer begår mindre regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är tex att man använder sina perms för att komma undan något dumt man har gjort och abuse är tex om man har fastnat i ett hus som är låst så använder man sita perms/emotes för att komma ut därifrån.

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Sluta kopiera andras ansökningar också annars kommer du inte få en chans som SV

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka