Nekad Mellebus | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebus

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Melvin Pettersson#8322

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:15 till 20:00 Helger 10:00 till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1036295752315588609/1036295774348247050/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att man ska få upp rpen på en högre nivå men inte lika mycket som en mod. Servervakten ska jobba lite som en ordningsvakt fast inte ingame så folk inte ska springa runt och lalla och förstöra rpen. Så server vaktens uppgift är att försöka att få upp rpen på en ny nivå.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill att folk ska förstå rpen och folk inte ska springa runt och lalla. Och jag har velat att bli servervakt på den här servern ganska länge nu men jag har aldrig kunnat för jag har inte förståt uppgiften så bra. Men nu har jag sett och har läst på lite så nu har jag lite koll.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruktion är om tilleksämmpel om man är i ett senario som om man börjar med en skottlossning och man dör och revar sig själv. Och abuse är till exempel samma sak men abuse är om man har lite hp och revar sig så man inte dör. Hoppas ni förstår vad jag har skrivit!
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top